کانکس دست دوم

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

کانکس دست دوم
2020-02-06
aradads
731

کانکس دست دوم چیست؟

کانکس دست دوم کانکسی است که یک بهره بردار مانند پیمانکاران ساختمانی یا نفتی پس از اتمام پروژه به آن احتیاج ندارند و تصمیم به فروش آن میگیرند، خریدار این کانکس زیاد است. به خصوص پیمانکاران ساختمانی که بدنبال کانکس ارزان هستند. یا میخواهند مدت زمان کوتاهی از این کانکس استفاده کنند و یا جهت کاهش هزینه های پروژه این نوع کانکس بهترین انتخاب جهت تجهیز کارگاه آن ها میباشد.

کانکس کاراد سازه، اولین مرجع فروش کانکس دست دوم میباشد. ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر کانکس دست دومی جهت فروش دارید برای فروش این کانکس با ما تماس بگیرید و عکس های کانکس خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پس کارشناسی، با در نظر گرفتن ضریب سلامت این کانکس شما قیمت پیشنهادی خود را به شما اعلام میدارند که این قیمت بستگی به سلامت بود کانکس شما میباشد.

اصولاً کانکس دست دوم متناسب با درخواست بهره برداران قبلی خریداری شده است و بنا به احتیاج پروژه قبلی تنوع در این کانکس بسیار شاید نباشد شاید نیز باشد. به این علت جهت خرید باید خریدار از کانکس های مذکور بازدید به عمل بیاورد تا از نوع امکانات و محدودیت های کانکس دست دوم فروشی مطلع گردد.

مزایا

بزرگترین مزیت کانکس دست دوم کاهش هزینه و صرفه جویی در قیمت و مبلغ اولیه تجهیز کارگاه میباشد ولی این مزیت اینجا به پایان نمیرسد. یکی دیگر از مزایای کانکس دست دوم آماده بودن این ان است که جهت تحویل نیاز به اجرا و ساخت ندارد و به همین خاطر آماده تحویل است پیمانکار به لحاظ زمانی جلو تر از زمان خود میباشد و هر چه کانکس از مارک معروفتری داشته باشد هر چه برند سازنده کانکس قوی تر باشد افت قیمت کمتری خواهد داشت. قاعدتاً تایم تحویل بسیار کمتر از نو است و برای کسانی که عجله دارند، گزینه بسیار خوبی است زیرا تحویل آن فوری است.

معایب

اما کانکس دست دوم معایبی هم نیز دارد. یکی از معایب آن همانطور که از نامش پیداست، دست دوم بود آن است که خریدار برای خرید باید از اطلاعات کافی برخوردار باشد. تا بتوان کالای باب دل خود را بیابد زیرا که به خواست خریدار ساخته نشده است. پس خریدار هیچ شناختی نسبت به متریال و نوع ساخت آن ندارد. به همین علت خریدار قبل از خریداری باید از سلامت کانکس دست دوم مطلع گردد یکی از معایب این محصول  است که نمیتوانید طبق سلیقه شخصی خود سفارش ساخت ان را بدهید و از قبل ساخت شده است. همچنین دخل و تصرفی در سایز ان نمیتوانید داشته باشید و امکان دارد کیفیت سازه به دلیل استفاده هایی که شده پایین آمده باشد. در برخی اوقات این کانکس های دست دو نیاز به بازسازی  و تعمیرات هم دارد که هزینه قابل توجهی دارد.

فروش کانکس دست دوم

سازه های پیش ساخته که پس از استفاده مجددا توسط شرکت کانکس کاراد سازه خریداری میشوند. برای انجام تعمیرات یا بازسازی به کارخانه منتقل شده و بعد از انجام این عملیات ها و بر طرف کردن نقص های احتمالی به قسمت فروش کانکس دست دوم انتقال داده میشود تا خریدارانی که به دنبال سازه های کارکرده در جهت ایجاد صرفه جویی اقتصادی در خرید خود میباشند، ارائه میگردد. البته تمامی این سازه ها نیازمند تعمیرات یا تغییرات نیست زیرا بسیاری از آنها، در مدت زمان کوتاهی و برای یک پروژه موقت مورد استفاده قرار گرفته اند و از نظر ظاهری و سلامت تفاوت زیادی با نوع فابریکی که به تازگی کمپانی تولید نموده ندارد.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved