کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار یکی دیگر از محصولات پر فروش کانکس کاراد سازه است که شاید شما این کانکس را در سطح شهر دیده باشید، مخصوصاً که این کانکس چرخدار امروزه مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است. کانکس کترینگ سیار جهت سرو و توزیع غذا میباشد که از نظر نمای ظاهری و امکانات داخلی با انواع دیگر که جهت مسافرت ساخته شده کمی متفاوت است که ما به آن میپردازیم.

کاربرد کانکس کترینگ سیار

کاربری این کانکس همانطور که مطالب بالا به استحضار شما رساندیم توزیع غذا برای مناطقی که در آن رستوران کم است یا افراد وقت کافی برای نشستن در رستوران ندارند و یا برای مهمانان یک مجموعه و یا یک مراسم که برایشان غذا تدارک دیده شده است که در آشپزخانه پخته شده و به محل مورد نظر انتقال مییابد.

مواردی دیده شده که مراکز طبخ غذا با سازمان ها و یا بیمارستانها و یا هتل ها قرارداد بسته و تهیه غذای آن ها را به عهده گرفته است که روزانه بصورت انبوه غذا را در آشپزخانه طبخ کرده و به سالن غذاخوری این مجموعه ها برساند. در این هنگام غذا طبخ شده در آشپزخانه باید با کیفیت و با دمای مناسب قبل از سرد شدن به سالن و یا محل مورد نظر برسد. 

امروزه جهت جلوگیری از این موارد صاحبان آشپزخانه ها اقدام به تهیه کانکس کترینگ سیار میکنند. کترینگ سیار باید از کیفیت بالای برخوردار باشد تا بتوان دمای داخل را حفظ کند که کانکس کاراد سازه در این خصوص اطلاعات فنی را به خدمتتان خواهد رساند.

قیمت کانکس کترینگ سیار

کانکس کترینگ سیار با ابعاد مختلف با قیمت های متفاوتی تولید میگردد که آشپز خانه های مختلف معمولا به صورت اختصاصی برای خود سفارش میدهند اما تعدادی از آنها با ابعاد 2*3 همواره در محل نمایشگاه محصولات شرکت کانکس کاراد سازه وجود دارد که آنها نیز با یکدیگر از نظر مشخصات فنی و جزئیات کار متفاوت و دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند و در صورتی که همین ابعاد را خریدار بخواهد در همان روز میتواند نسبت استعلام قیمت، خرید و انتقال آن به محل خود اقدام نماید.

مشخصات فنی

اصولاً کانکس کترینگ سیار از جنس ساندویچ پانل میباشد تا بتواند دمای محیط داخلی را به صورت یکسان حفظ کند و از سرد شدن غذا ها جلوگیری کند. متریال ساندویچ پانل در این حالت کاملا شبیه یک یخچال عمل میکند و عایق پلی یورتان داخل جداره های آن از تبادل حرارتی سازه با محیط بیرونی بطور کامل جلوگیری میکند. ضخامت این ساندویچ پانل ها حداقل 4 سانتیمتر و حداکثر 8 سانتیمتر برای ساخت کانکس کترینگ سیار مناسب میباشد.

معمولاً بازشوهای این کانکس نیز به صورت جک دار و از جنس بدنه سازه میباشد و در ساخت آن از پنجره شیشه دار برای جلوگیری از هدر رفتن گرما استفاده نمیکنند. این بازشوها رو به بالا باز شده و توسط جک های نگهدارنده هیدرولیکی بالا میماند و پس از توزیع غذا دوباره آن را میبندند. البته برای این بخش میتوان از بازشوی کرکره ای استفاده نمود که هم بصورت برقی ریموت دار در صورت فراهم بودن برق کافی برای آن و در غیر این صورت از کرکره دستی استفاده میشود.

سرعت مجاز و محل پارک

خود سازه نیز دارای دو محور چرخدار میباشد که به وسیله یک مالبند به یک خودرو وصل شده و جابجا میشود. حداکثر سرعت مجاز در هنگام حمل این سازه 30 تا 35 کیلومتر در ساعت میباشد و اگر با سرعت بیشتری حمل شود موجب ریخت غذا های داخل میشود و از طرفی امکان خطر تصادف سازه با خودرو های عبوری در جاده پیش می آید. از این رو در هنگام حمل می بایست حتما سرعت مجاز و نکات ایمنی حمل کانکس کترینگ سیار را رعایت کنید.

برای جلوگیری از آسیب رسیدن و بالابردن طول عمر مفید سازه بهتر است فضایی به عنوان پارکینگ برای نگهداری آن در هنگام شب و مواقعی که با آن کاری نداریم در نظر بگیریم تا از برخورد با ماشین آلات و دیگر وسایل محفوظ بماند و این فضای پارکینگ باید در جایی باشد که هم دسترسی سریع برای زمانی که میخواهند غذاها را داخل آن بگذارند داشته باشد و هم مزاحمتی برای کامیون و ماشین هایی که مواد اولیه غذا را برای آشپزخانه می آورند ایجاد نکند.

تفاوت کانکس کترینگ سیار و ثابت

کانکس های سیار معمولا در ابعاد کوچک تری هستند و امکانات کمتری نسبت به کانکس های ثابت دارند. کانکس های ثابت ممکن است دارای فضایی برای سرو غذا نیز باشد. ابعاد این کانکس های سیار بین 2/2.5 و 2/3 است که افراد بر اساس نیاز خود متراژ را انتخاب میکنند. کانکس کترینگ های سیار باید مجوز مربوطه را دریافت کنند برای محلی که در ان مستقر میشوند. داخل کانکس میتواند دارای امکانات بسیاری باشد که توسط خریدار تهیه میشود.

نمونه کارهای مرتبط

کانکس کاراد سازه در سال 1383 متشکل از تیم فنی مهندسی و کارشناسان فروش مجرب فعالیت خود را در زمینه کانکس و ساختمان پیش ساخته شروع نمود. و پس از طی این زمان با کسب رضایت بیش از 3800 مشتری و انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور و افتخار همکاری با ارگان های رسمی و دولتی بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان در کشور معرفی گردیده است.

دسترسی سریع

ارتباط با ما

Copyright © 2022 کانکس کاراد سازه All Rights Reserved